wtorek, 29 stycznia 2013

Zamiast kawy..

Prawdę mówiąc szukałam fajnej herbaty, ale że żadna nie wpadła mi w oko moją uwagę przykuła cykoria instant... Już wcześniej zdarzało mi się o niej czytać i słyszeć, ale nigdy nie przeszło mi przez myśl jej pić ;) Nigdy nie mów nigdy... Jutro pierwsza cykoriowa "kawa" zamiast normalnej w pracy. Nie ukrywam, że jestem jej bardzo  ciekawa :)

Więcej informacji tutaj:
http://www.bio-kiosk.pl/napoj-kawowy-cykoria-classic-bez-glutenu-cat-38-id-549.aspx

Skusiła mnie też przyprawa do sałatek, których pochłaniam teraz ogromne ilości.

SKŁAD: CEBULA, KOPEREK, CZOSNEK, PIETRUSZKA, MAJERANEK, BAZYLIA, ESTRAGON, OREGANO, MARCHEW, GORCZYCA, PIEPRZ, PAPRYKA SŁODKA, KURKUMA, TRAWA CYTRYNOWA, SÓL MORSKA. 


Może sałatki znowu zaczną mi smakować jak dawniej ;)


3 komentarze:

  1. Dasz trochę? ;) Zaraz, zaraz, kto wypatrzył cykorię? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to kto, Twoja żona najmądrzejsza na świecie :D
    Pyszną "kawę" mi zrobiłeś mężu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Was, ja nie tknę tej podróbki kawy za żadne skarby świata :D

    OdpowiedzUsuń